Wanneer u probeert te betalen met een creditcard en er doet zich een fout voor, dan geven wij u hieronder de mogelijke oorzaken aan.
Controleer de ingevoerde gegevens
Dit is meestal de meest voorkomende fout, controleer of de 16 nummers op de kaart correct zijn geschreven, evenals de vervaldatum en de CVC-code (op de achterkant van de kaart).
Controleer of de creditcard geldig is
Controleer of uw creditcard actief is en niet verlopen is (wanneer u een nieuwe kaart ontvangen heeft, moeten deze meestal eerst geactiveerd worden bij een geldautomaat).
Sommige creditcards moeten specifiek voor online aankopen worden geactiveerd.
Volmachten van bedrijven en organisaties
Sommige bedrijven en organisaties analyseren webverkeer via een proxy, die soms externe webverzoeken filtert en blokkeert.
Als dit uw geval is, lees dan hieronder. Bovendien hebben de computers van deze organisaties vaak alleen maar een specifieke browser, wat oud is en ook de oorzaak van de storing kan zijn.
Mogelijke oplossingen als uw creditcard niet werkt
Om uw ontwerp niet te verliezen kunt u kiezen voor een alternatieve betaalmethode: