Hieronder beantwoorden we enkele veelgestelde vragen over onze gepersonaliseerde producten:
Ja, onder deze voorwaarden: om te profiteren van kwantumkortingen, moeten alle producten in je bestelling identiek zijn met hetzelfde ontwerp. Als de producten verschillende ontwerpen hebben, wordt de kwantumkorting niet toegepast.
Voorbeeld: als je 100 identieke mokken wilt kopen met hetzelfde logo of afbeelding, personaliseer dan de mok, geef "Aantal 100" op en de korting wordt automatisch toegepast. Maar als elke mok een andere naam moet hebben, zijn ze niet identiek en geldt de korting niet.
Al onze producten worden gepersonaliseerd op een specifiek gedeelte. Soms bedekt de personalisatie 100% van het oppervlak; andere keren is het gedeeltelijk en duidelijk aangegeven op de productpagina.
Als je echter een ander deel wilt personaliseren, kunnen we je verzoek beoordelen, afhankelijk van het product, de hoeveelheid en de technische haalbaarheid. Neem contact met ons op via e-mail of open een nieuw ticket.
Veel van onze producten hebben het Wanapix-logo discreet en klein gedrukt of gegraveerd. Bijvoorbeeld, het keramische moklogo staat aan de onderkant en is niet zichtbaar als de mok staat. Het logo kan in deze gevallen niet worden verwijderd.
Nee, op dit moment bieden wij geen "Cadeauverpakking"-optie aan. Sommige producten worden geleverd met een etui of presentatiedoos, maar we raden aan om de productpagina te bekijken voor beschikbaarheid. Bij vragen over de presentatie of verzending van een product kun je een ticket openen, en wij zullen je zo snel mogelijk antwoorden.