Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat je deze informatie niet hoeft te lezen, maar mocht dit toch het geval zijn, dan geven we hieronder aan hoe je in elk geval te werk moet gaan.
Als je bij het openen van je pakket ontdekt dat een van de producten tijdens de verzending beschadigd is aangekomen, dien je ons dat binnen 48 uur (vanaf het moment dat je het pakket ontvangt) te laten weten via het contactformulier, tezamen met een foto van het etiket met je adres en bestelnummer, een foto van de verpakking en een foto van de beschadigde producten.
Voor klachten in verband met de vervaardiging van je bestelling is het belangrijk dat je binnen een maximumtermijn van 30 dagen contact met ons opneemt. De reden is dat wij na 30 dagen de gebruikte afbeeldingen van bestellingen vernietigen in verband met ons beleid inzake gegevensbescherming. Zonder die afbeeldingen zijn wij niet in staat de nodige controles uit te voeren.
Het enige wat je hoeft te doen is ons een bericht te sturen via het contactformulier met als bijlage een of meer foto's (bij voorkeur met natuurlijk licht) van het probleem of defect van het product waarin het incident zich voordoet.
In geval van onvolledige bestellingen of gebroken of beschadigde bestellingen moet ook een foto van de verpakking worden genomen.
Zodra je claim in positieve zin is opgelost, zullen wij de bestelling met spoed opnieuw correct verzenden. Maar er zijn ook gevallen waarbij wij overgaan tot een terugbetaling of het aanbieden van een korting. Afhankelijk van de verwerkingssnelheid van de desbetreffende bank kan het bij terugbetalingen tussen 1 en 7 dagen duren voordat je het terugbetaalde bedrag op je rekening bijgeschreven hebt.